Adategyeztetés
feltöltőkártyásoknak
Az azonosításhoz SMS-ben kódot küldünk telefonszámodra, ezért készítsd elő mobiltelefonodat is a benne lévő SIM-kártyával.
Adategyeztetés 2 egyszerű lépésben
1. Telefonszám és SMS kód megadása
Kérjük, add meg a telefonszámot, majd az SMS-ben kapott ellenőrző kódot!
2. Előfizetői adatok megadása
Kérjük készítsd elő érvényes személyazonosító igazolványodat, jogosítványodat, vagy útleveledet!
Telefonszám és SMS kód megadása
Add meg a telefonszámod, majd az SMS-ben kapott ellenőrző kódot!
Mi történik az adategyeztetés során?
Meg kell adnod személyazonosító okmányodban szereplő adataidat, és ezeket az állami nyilvántartásban ellenőrizzük.
Mikor kell az adategyeztetést elvégeznem?
Az adategyeztetést évente egyszer kell elvégezni, amelyre az eredeti szerződéskötési dátumodat megelőző 6 hónapban van lehetőséged
Mi történik, ha nem egyeztetem adataimat?
Ha elmulasztod vagy eredménytelen az adategyeztetés, úgy az érintett telefonszámaid megszűnnek, és a fel nem használt egyenleged elvész.
Mennyi a maximális kártyaszám?
A jogszabályváltozás szerint egy lakossági előfizető maximum 10, üzleti előfizető maximum 50 feltöltőkártyás telefonszámmal rendelkezhet. Online felületen csak lakossági ügyfélként tudod az adategyeztetést elvégezni, maximum 10 telefonszámra.
További részletes információ az adategyeztetésről és feltöltőkártyásokat érintő változásokról